Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. W przypadku zwrotu na formularzu zwrotu niezbędny jest numer konta bankowego do wykonania przelewu zwrotnego. Nasz formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Fakturę zakupu znajdziesz w panelu klienta. Link znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu.
3. Wysyłka zwrotu/reklamacji
Reklamowany lub zwracany produkt należy wysłać na koszt własny, wyłącznie i bezpośrednio na adres:
Day Before Friday
Wysoka 34
85-323 Bydgoszcz
Uwaga! Przesyłki wysyłane na inne adresy mogą nie zostać odebrane, nie odbieramy również przesyłek z paczkomatów, oraz przesyłek pobraniowych